Fourth of July (på riktigt)

Kommentera
Idag är det den faktiska independence dagen. Jag har inte gjort mycket, mest varit med N och haft det bra. Igår spelade vi maffia som vanligt, men inte alls länge för alla andra gav sig av.

Det är två veckor kvar tills min resemånad. Jag tror att jag är undermedvetet stressad, blandat med att jag jobbar 10 timmar om dagarna, för jag är trött hela tiden. När jag inte jobbar är jag i Princeton för att utnyttja den korta tiden jag och N har kvar tillsammans. Dessutom är jag nervös inför antagningsbeskedet och hösten. Mycket mer nervös än jag var för att åka till USA! 

Jag måste ta mig i kragen och se till att packa det jag behöver. Köpa vakuumpåsar och annat som behövs till resan. Det känns väldigt overkligt att året snart är över...

Jag vid fontänen på campus. Princeton University är så himla vackert. 

Den här bilden var tagen ungefär 30 minuter tidigare. Solen går ner snabbt, och väldigt tidigt på kvällen. 


Firefly - coolaste insekten. Dessutom vet jag inte riktigt hur jag böjt min handled här, det är ett mysterium!

Lyckades få in en powernap i vår hängmatta. 


Tilda + tiger + N